איך משחקים פוקר – כל החוקים בצורה ברורה

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי המשוחק ברחבי העולם. בפוקר, הכשרון שלך כשחקן חשוב יותר מהמזל שלך ומהקלפים שבידך.

קיימים מספר גרסאות של משחק הפוקר, אך הגרסה הנפוצה ביותר היא טקסס הולדם. בגרסה זו, כל שחקן מקבל שתי קלפי יד, וחמישה קלפי נמסרים על השולחן בשלושה רחבי המשחק – הפלופ, הטרן והריבר. המטרה היא לסדר את היד שלך עם הקלפים המופיעים על השולחן כך שהיד שלך תהיה טובה יותר מידי הידות של שאר השחקנים ולזכות בכסף המופקד בקופה.

כדי לשחק פוקר, יש להבין את הידע הבסיסי הבא:

1. ערכי הקלפים – הקלפים מתחילים מכרטיס הנמוך ביותר, 2, ועולים עד לכרטיס הגבוה ביותר, אס. ערכי הקלפים בסדר הזה: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, ואז חובה, דמה, כל, ואס.

2. חוזק של צירופי קלפים "יד" – חיייב להבין את יחסי הכוחות ואת הסדר של צירופי קלפים והחוזק שלהם במשחק. בפוקר יש זוג, שני זוגות, שלישייה, סטרייט, פלאש, פול האוס, רביעייה, סרטייט פלאש, ורויאל סטייט פלאש.

3. המושגים הבסיסיים של המשחק – קיימים מושגים רבים שקשורים למשחק פוקר, כמו "הפלופ", "הטרן", "הריבר", "בלאף", "קופה", "בלוף", "רייז" ועוד. כדי לשחק פוקר טוב ולהבין מה קורה בשולחן, יש להיות מוכשרים עם המושגים הללו.

 

איך משחקים פוקר? ככה…

כאשר המשחק מתחיל, כל שחקן מקבל שתי קלפי והפלופ (שלושה קלפי שנמסרים על השולחן) מסור. לאחר מכן, יש סיבובי הימורים בין השחקנים. בכל סיבוב, השחקנים יכולים להמשיך לשחק, לפתוח עם הימור, להתאים להימור הקודם של השחקן הקודם או לפרוש מהמשחק. לאחר סיבוב הימורים ראשון, הטרן (קלף רביעי שנמסר על השולחן) מסור ויש עוד סיבובי הימורים, וכך גם עם הריבר (קלף חמישי שנמסר על השולחן). לסיום, כל השחקנים חושפים את היד שלהם והמנצח נקבע.

כדי להיות מוכשר כשחקן פוקר, חשוב ללמוד את החוקים, להבין את האסטרטגיות השונות ולפגוש ולשחק עם שחקנים מנוסים על מנת לפתח את היכולת שלכם לקרוא את היריבים ולנהל

סרטונים נוספים

כאבי גב ועמוד שדרה הם תופעה נפוצה הפוגעת באנשים מכל...
בניית בית פרטי היא חלום של רבים. זהו תהליך ארוך...
בסרטון המצורף תגלו 10 יעדים מיוחדים ומדהימים לחופשה בחו"ל. סרטון...
להוציא רישיון לגיר אוטומטי או ידני? בחירת סוג הרישיון לפי...
הסרטון הבא של "למטייל" ימליץ לכם על 5 יעדים לאלו...