איך לכתוב קורות חיים בצורה נכונה

אם אתם משגרים קורות חיים לכל עבר ומעסיקים לא חוזרים אליכם דעו שאתם לא לבד!

ייתכן והקורות חיים שיש בידכם לא מספיק מקצועיים ולא מתאימים לתבנית בה נכון לכתוב היום קורות חיים.

דעו לכם שהזמן שלוקח למגייס/ת לעבור על קורות החיים שלהם הוא 5-10 שניות וזהו זמן קריטי עבור מי שרוצה מאיתנו להרשים את המעסיק הפוטנציאלי.

לכן צירפנו עבורכם סרטון הדרכה לאיך לכתוב קורות חיים בצורה המקצועית ביותר.

בנוסף ריכזנו עבורכם טיפים לכתיבת קורות חיים יעילים:

  1. תאר את עצמך בצורה מקצועית: התחל את קורות החיים שלך בסיכום קצר ומדויק שמתאר מי אתה מקצועית. ציין את התחומים שבהם אתה מומחה ואת המיומנויות המרכזיות שיש לך. השתמש במילים ממוקדות ומקצועיות כדי לתת תחושה של יכולת ומקצועיות.
  2. דגש על הישגים: כלול בקורות חיים שלך הישגים מרכזיים ומדדים כמו הגעת ליעדים מסוימים, פרויקטים מוצלחים שבהם השתתפת והשפעה שהיית לתוצאות העסקיות של המוסד או החברה שבה עבדת. זה יכול לתת למגייס תמונה חיובית אשר מצביעה על יכולות שלך לספק תוצאות משמעותיות.
  3. פרטים רלוונטיים בלבד: בחר רק את המידע הרלוונטי לתפקיד המבוקש. אל תמלא את הקורות חיים שלך בפרטים על עבודות קודמות או תיאור משימות שאין להם קשר ישיר לעבודה שאתה מתמיין אליה. דאג לכלול רק את הניסיון והמיומנויות הרלוונטיות שיעזרו לך להתקבל.
  4. עיצוב מקצועי: נסה ליצור עיצוב מאורגן ונקי. השתמש בתבניות עיצוב שמקובלות בעולם העסקים ווודא שהכתב קריא ונקי. בחר פונטים מקצועיים וגודל גופן שמקל על הקריאה. גם התצוגה הבלתי פורמאלית, כמו תמונות פרטיות או פרטים אישיים מיותרים ועשויים להקשות על העובד להתרכז במידע החשוב.
  5. מיקוד ודיוק: בכל פרק פרט על התפקידים והמיומנויות שלך והשתדל להיות ממוקד ומדויק. השתדל לציין תוצאות והישגים מדויקים שמדגישים את יכולותיך והשפעתך החיובית על העבודה הקודמת שלך. לדוגמה, במקום לכתוב "ניהול פרויקטים", ניתן לכתוב "ניהלתי בהצלחה פרויקטים מורכבים בתחום X עם תקציב וזמני אספקה מוגברים, שהובילו להגדלת הכנסות החברה ב-30%".
  6. בדיקת איות ותיקונים: חשוב לבדוק ולתקן שגיאות איות ותחביר.

מקווים שהצלחנו לעזור, בהצלחה!

סרטונים נוספים

כאבי גב ועמוד שדרה הם תופעה נפוצה הפוגעת באנשים מכל...
בניית בית פרטי היא חלום של רבים. זהו תהליך ארוך...
בסרטון המצורף תגלו 10 יעדים מיוחדים ומדהימים לחופשה בחו"ל. סרטון...
להוציא רישיון לגיר אוטומטי או ידני? בחירת סוג הרישיון לפי...
הסרטון הבא של "למטייל" ימליץ לכם על 5 יעדים לאלו...